【大帥哥】台慶一個獎都冇 張衛健失視帝冇唔開心:我對得住自己

文: Ling Kwok
2018.12.20

雖然TVB的《萬千星輝頒獎典禮2018》已經結束,但其餘溫落在《大帥哥》身上。因為當初張衛健以「欠TVB一套劇」,事隔20年回巢拍攝《大帥哥》,但在台慶卻一個獎都沒有。同劇的蔡思貝、楊秀惠及洪永城都替張衛健不值,直言為此有點唔開心!

不過,男主角張衛健得悉其他演員為自己如此著緊,則很淡然地表示明白他們的用心,都知道蔡思貝等人覺得自己付出了很多,加上張衛健從來未得到過任何關於演戲的獎項,理應得到一個獎。

不過他卻以:「我去(頒獎禮)嚟乜?」回應自己沒有為獎項而失落一事。

張衛健認為他入行以來最大的原則就是不會hea做,所以做「大帥哥」一角,他覺得已經是對得住自己,對得住觀眾,將最好的自己呈現給廣大的劇迷睇。

而他覺得有獎當然開心,但若然冇獎,聽到觀眾為睇《大帥哥》而趕回家開電視,對張衛健來說已經好開心,也別無所求,目的已經達到了。

圖:《大帥哥》影片截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓