【iPhone教學】iPhone影人像5大秘技 輕鬆影出個人風格靚相!

文: Toby Mok
2018.12.27

12月是聖誕所同除夕的日子,好多人都會出街影靚相,但有時同朋友或者情人影相好似影極都影唔到有自己風格的圖片。其實不需要用專業相機都可以影出富個性的靚相。今次就教大家5個用蘋果iPhone都可以影出自己獨特風格相片的小技巧,一齊學下有咩秘訣啦!

利用對焦功能

好多人都影相都會慣常將對焦點放在自己身上,但其實將焦點放在相中其他事物上可能會得出意想不到的效果。大家可以首先將任何事物,例如樹葉、花等等放在鏡頭前,而需拍攝的人物就站在死物的後面,再將焦點對在樹葉上,咁就可以做到構圖特別又有朦朧美效果的照片。

玩比例

如果齋影自然景觀影到悶可以嘗試吓玩比例。當遇到大型物件例如樹、高樓大廈等等,大家可以站在大樹或大廈旁邊,突顯樹木的比例。除此之外大家亦可以用不同道具放在鏡頭面前,與在鏡頭較後的主體作大細對比。

出奇不意

大家可以將拍攝地點規劃在比較特別的地方,或者做出一些特別的姿勢,令睇到相片的人有種驚喜的感覺,比一般影相來得更自然同搞鬼。

使用道具

嫌影人像太無聊?大家可以好好運用道具加強相片的趣味性。

捕捉運動一刻

其實拍照時大家並不一定要企定定咁影相,一邊拍一邊郁動會令拍出來的相片更有活力。如果拍捕捉不到最佳運動的朋友仔可以使用iPhone的連拍功能,大家只需按實拍照鍵就可以做到連拍效果。

下次影相記得運用下呢啲小技巧啦~注意圖片只為參考使用。

資料及圖片來源:Pexels,iphonephotographyschool

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓