小巴乘客、司機大戰打尖大媽 《愛回家》式神發展 下集相當有愛

文: 王庭芝
2019.01.03

除夕狂歡過後,可能個個人都歸心似箭,不過等車還是要有秩序守規矩,有網友在Facebook分享除夕夜搭小巴遇上野蠻普通話大媽打尖,雖然大媽聲夾惡,但小巴全車乘客都相當團結,合力擊退打尖大媽,而今日網友竟重遇大媽,事件發展竟然似足《愛回家》般相當有愛!

昨日有網友在Facebook分享除夕夜睇完戲等小巴返屋企,當時有約4、50人等緊車,怎料一名大媽突然從暗角殺出打尖,後面排隊的乘客當然立即投訴,小巴司機睇唔過眼,大聲向大媽說:「排隊呀!」不過大媽以普通話回應:「我有呀。」厚面皮程度令人咋舌,然而司機沒有就此讓步,反而激動表示:「望住你打尖啦,後面排緊咁多人你見唔到㗎?呢度係香港,唔係大陸,落返去排隊啦!」

此時,大媽不落車不特止,更衝去嘟八達通兼搵位坐,不過司機未驚過,即刻熄匙,表示大媽不落車,司機就不開車,雖然大媽賴死唔走,但全車乘客都團結地叫她落車。擾攘多時,排隊人龍越來越長,有人開始提議報警。

此時,一位乘客突然搶去大媽的手機,衝落車之後放在地上,大媽一時反應不過來,要在落車執手機和搭小巴之間做決定,雖然她站在車門樓梯嘗試執手機,不過始終執唔到,她更發難:「把手機還給我!」乘客就當然不賣她帳,叫她自己落車執。最後大媽被逼落車,她離開小巴一刻,司機立車關門開車。

不少網友看到此事,都大讚小巴司機和乘客夠團結,而且正義感十足,又指如果香港人經常都如此團結就有救。

原來事件還有下集,網友今日凌晨再分享重遇同一位大媽和小巴司機,不過今次大媽得到教訓,有乖乖排隊,而面對守規矩的大媽,司機都即時以禮相待,更對大媽說;「我係想叫你唔使嘟卡,上次你畀咗錢,我諗住今次唔收錢喇,我唔係話你唔排隊呀!」網友就笑言事件發展十足《愛回家》情節,相當有愛。

 

來源:FB@哈弟Hadee-我由乜乜徒步到乜乜

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓