座駕銅鑼灣被撞 辣㷫杜汶澤:遇到不公平事 我一定還拖

文: Cay Cheung
2019.01.03

踏入新一年,銅鑼灣街頭就有杜汶澤與司機「開年」,事件更要驚動警方處理。事源今日杜汶澤駕車時,在銅鑼灣被撞,據指意外後,兩位司機都有落車,期間互相爆粗對罵,引來不少人圍觀。

事後杜汶澤在Facebook發文提及事件,嬲爆形容「依家啲人真係好痴線,我正線你副線cut埋嚟車頭hi到我架車尾,我啱曬都唔使你賠,咁小事,都要落車嘈,又要報警又剩!」。同時抱怨事件阻塞交通:「好嘞,依家等差人嘞!塞曬人哋成條路,為乜呢!」

杜汶澤再發文重申是被人撞,並且質疑「有好人都會認為,一個藝人,如果遇到不公平事,但為咗怕比人講,就要忍氣吞聲。呢啲係咩邏輯?」,其後直言「我從來都唔會。我一定還拖。」

事件更引來了蕭潤邦和江若琳留言,分別指香港的馬路上有不少自私的司機。

一眾網友都指在香港駕車不容易,如果杜汶澤沒有出聲,可能對方就會反指是杜汶澤撞自己。

來源:FB@杜汶澤

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓