【Apple蘋果】唔露樣都可拍出甜蜜放閃照 情侶3大另類影相技巧全面睇

文: Toby Mok
2019.01.08

週末好多情侶都會去拍拖影情侶相,嫌兩個人企定定影情侶相太單調或者只是識手拖手放閃?今次小編就教大家5個用iPhone手機都可以影到的情侶拍照技巧,等大家可以同男朋友女朋友甜蜜放閃,一齊睇吓有咩影放閃相的技巧!

利用小工具

如果嫌只有兩個人的合照太單調,可以使用一些小工具令合照更具趣味性。

 

影身體局部

其實有時不一定要拍到雙方的冧樣先代表幸福,有時候可以選擇影兩對不同大小的腳同手都可以在畫面中表達出甜蜜。

 

將單人照合拼成雙人照

好多時要影雙人合照不是要設腳架就是要叫途人幫手影,十分尷尬。其實有時可以試吓情侶們互相在同一個地方幫對方拍一張單人照,之後再將相片合拼,會有另一種甜蜜感覺。

 

側面或背面照

怕正面拍照太生硬可以試吓影背面或側面,自然得來又可以表達到同對方一齊時的開心。

記錄平常生活時刻

有時不一定要在靚景或者特別的節日先可以拍照,其實大家可以在日常瑣碎事拍攝情侶合照,咁就可以記錄情侶之間最日常的相處方式。

圖片來源:Pexels

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓