約滿TVB 離巢往外闖!沈卓盈拍旅遊節目好開心 酬勞全數落袋

2019.01.23

去年年底約滿TVB後,女藝人沈卓盈(Jess)決定離巢往外闖。最近她接下離巢後的第一份新工作,應日本政府及北海道經濟省的邀請,到北海道拍攝旅遊節目《極食北海道》。被問及拍攝酬勞,她指今次是開心價,可以全數袋落袋。

近日她在IG分享旅遊照片,並撰文:「一個咁浪漫嘅地方,應該坐低慢慢感受,雖然室外嘅氣溫係零下負5度,但都無阻我欣賞這裏的美景~」,看來心情相當不錯。

享受美景之餘,沈卓盈十分滿意酬勞,更形容為「開心價」,可以全數袋落自己袋。

沈卓盈16年前經過TVB周刊舉辦的cover girl選舉而踏足娛樂圈,在大台的劇集中飾演配角居多。雖然經常被安排做綠葉,但亦受到不少觀眾的關注。

之前她因為拍攝《平安谷之詭谷傳說》而與陳凱琳、龔嘉欣及譚凱琪組成「少婦聯盟」,四人感情十分好,周不時相約聚會。

來源:IG@沈卓盈

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓