黃心穎30歲生日搞校服派對 天然呆馬國明落力配合被笑似班主任

文: Ling Kwok
2019.01.22

黃心穎明天生日,踏進29+1的關口。為了隆重其事,近日黃心穎進行一連串的生日慶祝活動,昨晚她與一眾在TVB的好友,如湯洛雯、朱千雪、岑杏賢、高海寧等人都有份出席,當然少不了男友馬國明,今次他們大搞校服派對!

壽星女黃心穎搞校服生日派對,一眾女星都出手配合,見到湯洛雯、朱千雪等人都紮上大孖辮及公主辮,務求有學生妹的效果。

全部人都統一穿上米白、及深藍的校服套裝。黃心穎生日又點會少了男友馬國明的份?

而且他比其他人更加與別不同!他身穿紅色的校服外套,戴上半透明眼鏡,在眾人特別搶眼。

網民笑言馬明似足隔離學校的學生,又有人話著紅衫如此特別,應該似班主任。

不過講到班主任,當晚楊秀惠以Miss造型出現過㗎!亦都十分神似。

圖:黃心穎、麥美恩ig

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓