譚仔三哥送情人節限定小食!公開最靚海景分店吸引食客約會

文: Cay Cheung
2019.02.08

仲有唔夠一星期就到情人節,有伴侶的人忙完新年,即刻要忙情人節。除了準備情人節禮物,還要預早訂位食情人節大餐。不少餐廳都特別推出情人節晚餐,連鎖米線店譚仔三哥雖然無出情人節餐,不過為了吸引情侶去「米線約會」,特別獻上情人節大計。

譚仔三哥為了吸引大家在情人節帶另一半一齊去食一頓最貼地的燭光晚餐,直言過橋米線夠溫馨,土匪雞翼是浪漫代表,還特別送出情人節小禮物。

食客只要在情人節下晝3點後去食譚仔三哥,每人可免費獲贈「辣之戀人」10小辣朱古力。不過數量有限,送完即止,而且只得一種辣度,無大辣揀。

這份心意引起不少網友討論,有網友就提出要求「想訂海景位」。

 

而譚仔三哥的Facebook管理員亦幫人幫到底,將私心推介大公開,為一眾食客推介最適合約會,有海景位的譚仔三哥分店。還溫馨提示大家,此間分店不設訂位。

不少網友即刻Tag另一半,表示想去譚仔食情人節大餐。

咁單身人士點算?難度想一個人去譚仔三哥都要受盡閃光彈的照射?放心!三哥都非常照顧一班單身仔女,即使沒有另一半,一個人去食都一樣有朱古力送。

來源:譚仔三哥米線

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓