【Apple蘋果】黑色新AirPods 2疑今季推出!第2代規格更強 4大亮點/售價搶先睇

文: Toby Mok
2019.02.13

之前蘋果陸續推出新的Apple Watch、iPhone XS 、iPhone XR同iPhone XS Max等產品,但偏偏就沒有新一代AirPods的蹤影。而最近蘋果迷期待已久的Apple AirPods 2終於傳出新消息啦!外國媒體Macrumors最近就爆料指AirPods第2代將會有新配色,另外仲有其他硬件同軟件的改變,一齊睇吓新AirPods有機會配備咩規格同特色。

根據外國傳媒報導,蘋果AirPods 2將會新推亮麗黑色,設計型格。

(圖片作示範使用)

 

除此之外,媒體普遍亦認為AirPods會新增防滑塗層,等大家在使用時可以更方便同不易滑落。

(圖片作示範使用)

 

另外,蘋果有機會在AirPods的音質上有所提升,外國媒體Macrumors透露Apple有意加強AirPods的低音效果,另外亦會有其他軟件配備上的提升。

另外亦有傳AirPods 2將會加入更多感應器,而感應器將會用作心率監察等健康功能,用途更多元化。

在售價方面,外國媒體mysmartprice就預測AirPods 2會比第一代Airpods售價更高,由原本的$159美元升為$200美元。

而外界預測AirPods 2有機會在今年第一季度推出,大家又期不期待呢?

不過蘋果暫時未有就有關消息回應,一切資料以官方宣佈為準,所以大家可能要再等吓啦。

資料及圖片來源:MacRumors,mysmartprice,Colorware,Apple


 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓