鄭嘉穎陳凱琳首度公開BB側面照!英文名為Rafael、高挺鼻子似媽咪

文: 王庭芝
2019.02.18

上星期五傳出陳凱琳(Grace)於港島區一間醫院順行剖腹誕下男嬰,鄭嘉穎當時更陪同Grace入產房。今日兩人終於正式對外公布喜訊,除了宣布BB英文名為Rafael,兩夫婦亦首次公開BB的側面照,見到BB高挺鼻子似足媽咪。

49歲的鄭嘉穎和27歲的陳凱琳(Grace)上年8月完婚,11月宣布Grace陀B的消息,而上周五就傳出Grace已經秘密在港島區的港安醫院,由老公陪同下剖腹產子,今日嘉穎和Grace都在IG親自報喜。

Grace上載嘉穎抱住BB的側面照,見到BB遺傳了父母的深邃輪廓,尤其是高鼻似足媽咪,而且頭髮濃密。她透露BB英文名為Rafael,中文名則未有公布。Grace感謝醫護人員的照顧,並且盡力保護她和家人的私隱。她指自己現時健康狀況良好,而老公嘉穎照料她和BB都非常妥當。

至於初為人父的嘉穎就難掩興奮表示:「個個父母都話自己個BB係最得意⋯我終於明啦!」

 

來源:陳凱琳IG、鄭嘉穎IG

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓