【長命百二歲2】新聞主播方東昇再爆幽默金句:世界最大嘅空間就係進步空間

文: Ling Kwok
2019.02.19

出名多金句的TVB新聞主播方東昇上次主持節目《長命百二歲》,到亞洲探討老人問題,看看不同地方對老人福利有何政策。由於反應不錯,《長命百二歲》再度添食,由亞洲變成歐洲,方東昇繼續在節目中大爆爛Gag與金句。

方東昇與拍檔到荷蘭與德國,參觀當地為老人而設的措施。當地的設備完善,而且設計意念新穎,實在令人嘆為觀止。

除了參觀,當然少不了方東昇爆金句環節,例如他與老人家打羽毛球,打到索晒氣,爆了一句:「世界上最大嘅空間,就係進步空間。」

其後女拍檔黃曉瑩問方東昇為何如此大風也吹不動風車,他又說:「再鋒利嘅刀都會有生鏽嘅一日,再厲害嘅風車都會有停低嘅時候。」

不止爆金句,方東昇還講了打油詩,除了「失智事小,失蹤事大」,還有:「忘記或者有忘記嘅好,佢嘅世界唔再有煩惱,喺雨中可以翩翩起舞。」

最後還有「『袖手』有時係幫手咁解。」果然方東昇真的很可愛,今次在節目不惜不顧形象,講到眼鏡起霧。

圖:《長命百二歲》影片截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓