陳豪陳茵媺相愛10年依然糖黐豆 模範夫妻3大方法為感情升溫保持新鮮感

文: Ling Kwok
2020.08.09

睇完《殺手》後,大家都覺得陳豪就快50歲,都依然好有型!而戲外,陳豪更是一個專一好老公及好爸爸,與陳茵媺是圈中著名恩愛到出晒名的模範夫妻。經常睇到賢內助陳茵媺在IG裡,不論仔女還是老公,都會說出甜蜜字句放閃,實在令人羨慕!陳茵媺除了將一家人的合照製成相簿,重拾當初感動外,與老公陳豪亦有保鮮方法令感情從不降溫!

陳豪與陳茵媺於2010年相愛,至今已經10年,仍然非常恩愛,到底點做到呢?

雖然陳豪一家五口,照顧仔女的任務日漸增加及重要。之前曾於最後一刻得知自己不用工作,馬上回到家裡享受與家人的相處時間,可見家庭是放在第一位。可是陳茵媺曾接受傳媒訪問講到就算現在有仔女,但都不能忽略兩人的二人世界時間。

所以他們每年都會安排一次二人旅行,暫時放下手上工作,處理好仔女的大小事,陳茵媺就會與陳豪專心地到外地旅行,這是其中一個愛情保鮮方法。

除此之外,陳茵媺超有心思,有一年情人節更親手製作情人節禮物,名叫"Our Love Story"的相簿,與老公一起重溫兩人相愛的重要時刻。

就算注重二人旅行之餘,當然一家人的家庭旅行十分重要啦!早前就飛到加拿大滑雪,共享天倫之樂。當然,少不了兩人甜蜜合照放閃!

不過今年因疫情關係,邊度都唔去得。陳豪與陳茵媺為免三個仔女覺得好悶,於是搞搞新意思,在家中露營,十分有創意。或者與另一半的相處之道都要搞搞新花款,保持新鮮感,又是另一個夫妻相處之道。
另外,老公有時忙於工作,難抵陳茵媺的相思。她經常在IG發放愛的閃光彈,講到老公不作家,於是打開電話不斷翻看老公的照片,並在IG同老公講聲「Miss You」,真係甜到漏!或者愛情就是要平淡之中學會溝通,多向情人說情話,愛係要講出口!
圖:陳茵媺ig

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓