香港每周工時超過50小時冠絕全球!研究:工時太長會影響認知能力

文: Ling Kwok
2019.03.01

常言道:「想我就想好似中咗頭獎,有嘢唔想做老細又吹我唔漲!」不過現實邊有咁理想?還是要面對現實,坐在電腦檯前埋頭苦幹,OT?在辦公室才是正經事。難怪香港員工每周平均工時超過50小時,冠絕全球?得到「第一名」,讚自己勤力好?還是長嘆一聲:「幾時先可以撓埋雙手唔洗做?」

香港員工拼命工作,多勞未必多得。另一邊廂有研究指出,一星期不宜工作多於27小時。

墨爾本應用經濟暨社會研究所訪問6000多名40歲以上的打工仔,找出工作時間與認知能力的關係。

發現認知測驗中成績優異的員工,一週只工作21至35小時。從而得出結論,男性一周不應工作多於30小時,女性不多於27小時。

工時太長有機會影響認知能力,工作所帶來的壓力也會對大腦有負面影響。

至於40歲以下的人呢?美國有地產公司推行四天工作,將每周工作時數由40小時變成32小時,令員工提升工作效率,身心變得健康。

另外,法國曾把標準工時定於每周不超過35小時,結果市民普遍找到Work Life Balance,生活更快樂。

來源:INDEPENDENT

圖:PEXELS、《愛·回家之開心速遞》影片截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【社群送禮】麒麟一番搾啤酒及禮品套裝!↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓