【蘋果發佈會2019】Apple發佈會確認3月舉行 傳有望推出黑色AirPods/iPad

文: Toby Mok
2019.03.12

一直都有消息指蘋果公司將會在3月舉行發佈會,不過消息一直都未經確認,最近Apple官方網站就宣布了將於3月25日舉行蘋果發佈會2019,一齊睇吓Apple發布會2019詳情同將有機會發布的產品。

蘋果公司在今日(12日)宣布將於美國時間3月25日早上10時舉行春季蘋果發佈會,而場地將選址為Apple Park的Steve Jobs Theatre。

而外國媒體macworld就估計今次發佈會主要發表有關新聞及串流影音服務。

除此之外,外國媒體普遍認為因AirPods亦與串流影音服務有關,所以亦有機會於當天面世!

另外,其實之前蘋果都有在3月舉行發佈會的先例,亦曾經在3月推出新iPad,所以外國媒體Macworld亦估計今年有機會於同一時間發佈新款iPad。

蘋果分析師郭明錤指,蘋果有機會在2019推出非Pro系列的iPad,而新iPad的屏幕尺寸將會由9.7寸加大至10.2寸。

報告亦指2019年款的iPad將會自2015年來採用更新的處理器,相信新款iPad屏幕將會更大、處理指示速度更快。

不過蘋果方面暫時未有透露發佈產品的內容,一切資料以官方發布為準,大家可以密切留意蘋果3月發佈會的發展。

資料及圖片來源:macworld,Apple


 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓