2019全球十大生活成本最貴城市香港首登第一!與巴黎、新加坡睇齊

文: 王庭芝
2019.03.19

經常聽到有人話在香港生活越來越難,物價年年升,人工卻好似點都追唔上,生活成本越來越昂貴,根據英國經濟學人智庫(The Economist Intelligence Unit)最新公布2019年全球生活成本最貴城市,133個城市之中,香港與新加坡、巴黎齊齊「榮登」榜首,是過去30年來首次有3個城市並列第一。

英國經濟學人智庫統計了全球133個城市,評估日常生活中逾150項常見開支,例如食物、衣服、個人護理產品、交通、房屋開支等。最新公布的2019年全球生活成本最貴城市排行榜,香港比去年跳升三級,首次成為第一名,巴黎亦比去年上升一級,新加坡則連續六年冧莊第一。

 

港人最熱門旅遊地點之一的日本大阪和韓國首爾亦打入十大,分別排第五和第七,大阪更比去年連跳六級。

 

全球十大生活成本最貴城市:

1. 新加坡
1.
巴黎
1.
香港
4.
蘇黎世
5.
日內瓦
5.
大阪
7.
首爾
7.
哥本哈根
7.
紐約
10.
特拉維夫
10.
洛杉磯

 

有最高當然都有最低,生活成本最較低的城市主要都是處於政治不穩或陷入經濟危機中的國家,例如排榜尾的委內瑞拉城市加拉加斯。

配圖:Pixabay

 

來源:EIU

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓