金毛尋回犬晚年失明意志消沉 懂事小狗咬狗帶引路超有愛

文: Ling Kwok
2019.04.03

不論養貓狗,如果超過一隻時,主人會擔心牠們不能相處的問題,因為需要較長時間調教。不過如果能夠共處,有時候便會看到更多有愛的畫面。美國有家庭養了一隻老狗與小狗,有幸看到有愛事情發生。

主人Adam與太太Chelsea養了一隻11歲,名叫Charlie的金毛尋回犬。

因為年事已高,早前患上青光眼要將眼球摘除。

因為失明的關係,狗隻也會因此而意志消沉,所以主人太太決定多養一隻小狗,可以陪伴Charlie,於是養了另一隻金毛叫Maverick。

Charlie最初不太習慣身邊多了一隻小狗,不過隨時間遷就,兩狗愈走愈近,慢慢成為好友。

年紀輕輕的Maverick很懂事,知道Charlie失明,會特意為對方開路,有時還會咬著狗帶,幫主人為Charlie開路,整件事十分有愛。

圖:IG@charlieandmav

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓