【iPhone傳聞】傳iPhone SE改名叫XE再度面世 OLED屏幕/平民價$4700

文: Toby Mok
2019.04.04

之前就有傳聞指蘋果有機會在3月所舉行的蘋果發布會再度推出深受網民喜愛的iPhone SE 2,不過失望的是在Apple發布會2019中竟然沒有將iPhone SE 2發布,令一眾果粉大感失望。不過最近外國媒體iDropnews 就透露蘋果有機會將iPhone SE改革成iPhone XE系列再度推出市面,而規格上亦有所提升,一齊睇吓iPhone XE規格詳情。

根據外國媒體iDropnews透露,iPhone XE將會採用無邊框設計,而屏幕規格將會改為採用OLED屏幕,畫質更靚。

iDropnews 透露iPhone XE的屏幕尺寸會比iPhone XS、 iPhone XS Max及 iPhone XR細,只有4.8吋,手細的朋友可以更易掌控。

另外亦與上一系列的iPhone SE一樣,採用長方型厚身設計,具年代感,而手機背面則採用鋁物料。

手機同時亦會取消home鍵同新增Face ID功能。

除此之外iDropnews表示,iPhone XE採用單鏡頭,相機規格有1200萬像素。

價錢方面外國媒體普遍認為iPhone XE會繼續主打平民路線,預計售價大約為$600美元。(約$4,709港幣),如果iPhone SE真的改名再度回歸,一眾iPhone SE的忠粉們又有冇興趣買呢?

資料及圖片來源:iDropnews


 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓