【復仇者聯盟4】新手入場前必看哪齣電影?導演推薦精讀兩部Marvel前作

文: 王庭芝
2019.04.09

Marvel Studios超級英雄電影《復仇者聯盟4:終局之戰》(Avengers: Endgame)即將上映,由2008年《鐵甲奇俠》(Iron Man)起,Marvel至今已經推出了22部電影,有統計指如果要睇晒全部要花59小時,若果你本身唔係Marvel迷,對《復4》有多少興趣,但不想或沒有時間可以重溫全部前作,有無一兩部係入場前必睇電影?導演羅素兄弟(The Russo Brothers)表示有兩套電影最好睇完先入場!

導演羅素兄弟近日於訪問中表示:「製作團隊盡最大努力拍出一部即使未睇過前作的朋友都能看懂的電影。我會話《美國隊長3:英雄內戰》(Captain America: Civil War)和《復仇者聯盟3:無限之戰》(Avengers: Infinity War)是最影響今次電影走向。」

「《美國隊長3:英雄內戰》交代了復仇者聯盟分裂的原因,鐵甲奇俠和美國隊長的關係充分影響到為什麼當魁隆來襲時,如此容易就攻下地球,亦間接帶來《復3》電影尾段慘痛的結局,事實上鐵甲奇俠和美國隊長的分裂才是復仇者聯盟面臨過的最大危機。」

「當然,我們非常鼓勵大家由《美國隊長2:寒冬戰士》(Captain America: Winter Soldier)開始睇,因為這是漫威電影宇宙正式起始點,而之前的《復仇者聯盟》系列都值得重溫。」

來源:Fandago

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓