【iPhone技巧】夜歸/遇危險時要識用!iPhone隱藏防身+緊急求救功能

文: Toby Mok
2019.04.21

放假好多人都會玩盡佢,有時高興過頭可能會玩到好夜先返屋企,但有時沒有男朋友或者友人送返屋企,一個女仔凌晨返屋企都有一定的危險性,原來iPhone都可以在大家有危險時發出求救訊息,學識點用手機緊急求救後,以後夜少少返屋企都比較放心,一齊睇吓蘋果iPhone點樣緊急求救。

iPhone 8 或之前型號的方式如下:首先打開手機中的「設定」

iPhone 7 或之前型號的方式如下:

除此之外,大家亦可以新增緊急聯絡人。緊急通話結束後,iPhone 會透過文字訊息將你目前的位置傳送給緊急聯絡人,並且會將手機主人的目前位置傳送給緊急聯絡人

 

而手機亦會不時向緊急聯絡人更新尋求救助者的位置變化,並會在約 10 分鐘後傳送通知給你。

如果啟動「自動通話」當用家按下5次右邊的睡眠按鈕,就會進行3秒倒數,再自動打電話報警。如果電話未接通,就會在10秒內自動分享你的時間和定位給緊急聯繫人。

資料及圖片來源:Apple,Pexels


 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓