大埔廣場粗暴清理麻雀鳥巢涉違法 初生鳥兒直接墮地父母徘徊凝望

文: Ling Kwok
2019.04.26

最近有網民上傳一輯照片到Facebook的「Tai Po大埔」群組,見到大埔廣場的管理人員爬梯清理麻雀鳥巢,而鳥巢樹枝及羽毛散落一地,而鳥BB被管理人員清理下墮地死亡。有網民見麻雀在附近不走,似是尋找鳥巢及子女。

4月正值是雀鳥繁殖季節,而雀鳥築巢只為育兒,完了繁殖季節就會離開,因此鳥巢只用一段時間。

可是網民見到大埔廣場管理人員用粗暴手段處理冷氣風口位的鳥巢,用鐵線等工具直接摧毀鳥巢,令雛鳥、樹枝直接倒地,就形容此舉是:「其實人類同大自然係咪真係唔可以共存,有人話做咩出面甘多樹都唔揀呀,但其實個雀巢係上面有咩問題?我見到雀仔屍體同雀鳥呀爸呀媽係附近飛來飛去想搵返個巢同仔女時,真係覺得人類好自私。」

而管理人員這樣處理鳥巢,有可能已觸犯了《野生動物保護條例》,因為私下拆走鳥巢及干擾生活已是違法。

有其他網民對此事持有不少意見,認為管理人員手法未必妥當,但基於衛生理由,這樣也是無可厚非。

來源:大埔FACEBOOK群組

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【食在社群】免費請您食Buffet!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓【社群送禮】出發賞櫻送旅行現金!↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓