Instagram宣布將取消like數 官方:最快本月開始試行

文: Toby Mok
2019.05.03

之前就有編程愛好者發現了Instagram的程式中有新的功能,指Instagram有機會對外隱藏貼文的like數,只有發布照片者才可睇到貼文實際的like數,而在近日的Facebook F8開發大會中,官方亦親身証實將會推行此計劃,並預計會在短期內開始進行測試,以後Instagram有機會取消like數,以後冇得再呃like,一齊睇吓發生咩事。

之前編程愛好者Jane Manchun Wong就為instagram的功能進行新測試,發現新程式中instagram將有機會不再對外顯示貼文like數。

在圖片上可看到顯示like數的最上方寫道「只有你可以看到貼文的like數」,而在另一張圖亦見到instagram顯示「我們想你的追蹤者專注在你所分享的貼文,而不是貼文所得到的like數。

而在近日Facebook的F8開發大會中,官方亦証實將推行有關測試。

另外,官方亦表示此測試將會在今個星期開始在加拿大實行,相信此測試日後有機會普及至香港。

Instagram表示,推出此功能是希望用家可以專心留意發貼文者的內容而非讚好數量。

如果以後冇得呃like,大家又仲會唔會用Instagram呢?

資料及圖片來源:F8,TechCruch,instagram

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓