派散水餅被上司指責非人所為 離職職員千字文反擊:要學下做對社會有用嘅人

文: Ling Kwok
2019.05.06

辭職是一門學問,如何等到散水當日一個華麗轉身也是要學習的一個課題。最近網上流傳了幾張Whatsapp圖,有位在地盤工作的人Last Day,為答謝同事的照顧,於是買了散水餅表示謝意,誰知得到老闆一句冷言!

離職者當日Last Day,他在地盤Whatsapp群組傳訊息表示:「多謝咁多位一直以來的教導,準備咗散水餅畀大家,希望大家工作順利。」

誰知上司其後一句冷言冷語表示:「乜係地盤危急時散水,係人所為?」然後離職者就以千字文反擊上司,引來網民一陣痛快。

他其中講到:「就你上述所講及平時教導,地盤一日未完,每日都應該係危急時候,唔應該咁劃分。」

他又稱自己近半年面對龐大的工作量,已經盡全力,惟「仍覺未達到你的標準,實在深感疲憊。」

後來,他非常大膽地叫上司反省自己,因為近期有不少同事離職,上司有份做成這個局面。

並再以一句「本人認為你人格、素質以及涵養都有好大問題,希望你得閒睇多啲書,提升返個人素質及涵養」反擊上司指責「係人所為?」

來源:FB@香港搵錢, 求職, 招職, 招聘, 搵工, 全職, 兼職, 散工, 請人

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓