【復仇者聯盟4】無限手套鬆肉搞鬼登場!隨時變魁隆拎無限寶石入廚

2019.05.09

掀起全球熱潮的《復仇者聯盟4:終局之戰》上映2周,打破多項票房紀錄,更有不少電影相關的精品推出,想不到連外廚房用品都有!外國就有網店推出以魁隆(Thanos)無限手套為主題的鬆肉錘,賣相似足電影入面有齊6粒無限寶石,戴住入廚鬆肉夠晒搞笑,Marvel粉絲不妨考慮下入手!

Firebox推出的這款無限手套鬆肉錘,賣相似足電影中的無限手套,隨時可以變身魁隆拎住無限寶石入廚!

嫌鬆肉錘太誇張的話,仲有無限手套造型的水杯出售,一樣夠特別!

手套鬆肉錘售價為英鎊$19.99(約$205港元),無限手套水杯為英鎊$12.99(約$133 133港元),有興趣的朋友可以到Firebox睇睇。

來源:Firebox

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓