【天與地】8年前首播收視低卻高口碑成TVB一代神劇 重溫9大耐人尋味金句

2019.06.16

TVB劇集《天與地》在2011年首播時,通過探討人性的陰暗面來展示倫理道德、善與惡、政治、宗教及死亡等議題。風格大膽的劇情評價兩極化,有觀眾認為劇集故弄玄虛,亦有人覺得《天與地》有別於一般劇集,是電視劇上一大突破。儘管《天與地》開播收視不佳,但卻贏得口碑。當中劇集的金句發人深省,一齊重溫下。

1:

葉梓恩:「今晚喺呢度,我呼籲警方、外邊嘅市民、所有傳媒,無需要恐懼我哋嘅聚集。因為喺呢度,每一個支持同追求獨立音樂嘅人,他們都代表住每一種獨立同自主嘅做人方法。呢啲並唔係唔和諧嘅表現。和諧唔係一百個人講同一句說話,和諧係一百個人有一百句唔同說話之餘,而又互相尊重。」 

2:

劉俊雄:「你唔覺得呢個城市唔歡迎好人㗎咩?大家都只會接受一啲偽善嘅人,反而啲好人,佢哋會驚!」

3:

Dr. Dylan:「你睇吓我哋呢個世界,睇吓我哋呢個城市係乜嘢樣,除咗錢呢個字之外,我哋已經分辨唔出是非黑白,我哋每個人都被環境訓練到,好似倒模出嚟咁。鍾意食同一樣嘅嘢、鍾意同一樣電視節目、支持同一種政治立場,信奉同一種生老病死嘅做人方法。This city is dying, you know?」 

4:

Dr. Dylan:「獨立嘅精神、抗拒建制、自由、愛、勇往直前,其實何止係Rock & Roll,我哋做人唔係本來就應該係咁嘅咩?」

5:

Rico:「無錯,大家而家聽到嘅嘭嘭聲,就係強權同制度下嘅代表,響建制下嘅當權者。佢地最恐懼嘅就係佢地管治嘅人唔聽話。但喺係外面既人有自己嘅諗法,有自己嘅主張;但係Rock & Roll嘅精神,就係講獨立嘅精神。我哋每一個人都係自己嘅主人,我哋每一個人都有權主宰自己嘅路黎行架!雖然今晚呢個show可能係非法進行,但係我哋唔會就咁屈服。Rock & Roll never die!Rock & Roll never die!Rock & Roll never die!」

6:

劉俊雄:「無論係香港定世界任何一個地方,政治世界就係污糟邋遢嘅世界,從政手段就只有卑鄙、奸詐,除咗呢樣,就只有更卑鄙、更奸詐。大家如果想得到公義嘅話,我可以話比大家聽,一個公義嘅人,絕對、亦無可能幫你哋達到目的。」

7:

何sir:「我上個禮拜睇立法會直播,議員又講錯字,又有懶音,又亂講英文,如果當日選咗你入去,娛樂性一定豐富得多。」 

8:

葉梓恩:「點解人長大之後,就要咁多妥協,咁多考慮?咁多理由去面對現實,咁先叫正常咩?」

9:

劉俊雄:「香港人最擅長係咩?就係善忘,除咗錢,咩都忘記晒!忘記身邊所有一切,忘記舊樓、碼頭,忘記曾經喺街上喊過嘅口號。」

來源:《天與地》

圖:劇集截圖、廣告截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓