【白色強人】張曦雯秘戀英日混血型男3年 男友Unfollow所有女性朋友以示專一

文: Ling Kwok
2019.06.26

張曦雯(Kelly)最近在TVB重頭劇《白色強人》表現亮眼,飾演有貴氣的醫生,被網民譽為史上最靚醫生。最近Kelly就被發現原來已拍拖三年,對方是個大隻型男,而且是英日混血兒,型男配美女真是一絕。

張曦雯男友IG顯示的名字為マーク,英文音譯Mark。有指他與Kelly拍拖三年,兩人曾被傳媒拍得一同行街,兩人表現親暱,似是依然熱戀中。

男友為(左一)

由於男方身型健碩,深受女士歡迎,為此男友在IG減少追蹤女生,以示對Kelly的專一。

戀情曝光後,男方的IG就變成私人帳號,但仍見到Kelly以及女方閨密蔡思貝有follow。

而張曦雯事後回應自己確實有穩定的戀情,但仍希望可以低調,專注工作。

圖:張曦雯IG

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓