男子胖虎上身在車廂放聲高歌!魔音嚇親巴士乘客 全體轉車「避難」

2019.06.27

在動畫《多啦A夢》中,胖虎喜愛唱歌,更經常逼大雄、靜香及小夫等人欣賞他的個人演唱會。眾人每次都不得不承受其魔音攻擊,苦不堪言。而現實中亦有類似情況,有網民分享搭巴士經歷,指自己搭車時遇到一位男士旁若無人地在車廂放聲高歌,令全車乘客感到無奈,紛紛選擇中途轉車避魔音。

近日有網民在FB群組「Tai Po 大埔」分享搭74X巴士的經歷,指自己在車上遇到了一個「不停大聲唱歌」兼歌聲「難聽過技安」的男士,其歌聲更影響到一整車人,導致其他乘客要在彩虹邨轉車,只求避開魔音。 據樓主所言,該男士本來在上層唱歌,令上層乘客紛紛避走下層。不過由於當時下層滿座,有乘客帶頭向司機反映問題後得到其他人附和,最後全體選擇轉車。

樓主指唱歌的男子懶理一切指責,繼續沉醉在音樂世界中:「我驚佢耳聾添,成車人x佢都若無其事」。該男子在停車之後轉坐下層座位,車廂只餘下他和司機二人。有網民對於轉車一事表示不解,問樓主:「佢唱壞咗部車?定係你 skip 咗一段冇講?」,樓主就留言回應:「佢唔係唱壞部車,唱歌冇問題,但要合適環境,佢唱到成車人投訴,要轉車,咁就好似有D問題」。

來源:FB@Tai Po 大埔

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓