【掃毒2天地對決】為劉德華再開金口唱歌 古天樂主動問華仔:有冇聽過我啲歌?

文: Ling Kwok
2019.06.28

古天樂雖然是影帝,可是偶有網民笑稱「演員身份耽誤了他的歌唱事業」,渴望古天樂能「出山」開金口唱下歌。繼上年與謝安琪合唱《(一個男人)一個女人和浴室》後,古天樂再有新作,今次更與劉德華合唱。

古天樂與劉德華最近合作新戲《掃毒2天地對決》,在機緣巧合下合唱電影主題曲《兄分不懷疑》。

古天樂笑言自己唱歌方面只是業餘,可是他主動地問劉德華有否聽過自己的作品。

華仔即答答有!不過講返歌名就有難度,又覺得古仔看輕自己的歌唱實力,擔心自己有不足,但其實游刃有餘。

古天樂每次一講起唱歌,都會非常謙虛,就算劉華為歌詞填詞,想他給予意見,他都會謙稱:「唔好玩啦!我都唔識唱歌,點俾意見啫!」

來源:寰宇影片 Universe Films

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓