【懿想得到】因安心事件幾經波折節目終於出街 黎諾懿第一個多謝好兄弟鄭伊健

文: Ling Kwok
2019.07.03

黎諾懿首個個人節目《懿想得到》因為受到「安心偷食」事件影響,而要重拍兼延期播出,經過一波三折,終於在日前正式出街。第一個節目出街,黎諾懿特別緊張,於是在IG出Post多謝一位好友。

黎諾懿拍攝《懿想得到》時,碌盡了人情卡。而他最感謝的就是認識了超過十年的好兄弟鄭伊健,雖然他們風馬牛不相及,但感情異常深厚。

當黎諾懿最需要為生活躊躇時,鄭伊健都會首當其衝、二話不說出手支持,這份情誼讓黎諾懿深深記住。

要拍攝節目時,鄭伊健又拍心口出力支持,做第一集嘉賓。因此黎諾懿第一個要感謝的人必然是鄭伊健,他在IG說:「對我來說是一個很重要的兄弟,由前輩到兄弟這十個年頭,感激一直對我的鼓勵及支持,希望這份友誼能長存下去。」

不少網民都因為黎諾懿所擁有的友誼十分真摯而被感動到,紛紛留言表示節目好好睇,覺得很好親切感。

圖:IG@黎諾懿

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓