【Bottle Cap Challenge】瓶蓋挑戰藏背後訊息 各地藝人挑戰旋風腿踢開樽蓋

文: Cay Cheung
2019.07.05

近期各社交網站又掀起了一股「#BottleCapChallenge」(樽蓋挑戰/瓶蓋挑戰)熱潮,吸引了各地藝人挑戰,樽蓋挑戰的玩法考驗參加者的身手,吸引了不少武打巨星如Jason Statham、甄子丹參加,而近日亦多了不少本地藝人挑戰,李施嬅、謝霆鋒、狄以達等各展身手。

要成功完成「Bottle Cap Challenge」絕非易事,「踢樽蓋挑戰」的玩法是先將扭鬆瓶蓋的水樽水平擺放在一個位置,然後參加者嘗試用「旋風腿」方式踢開樽蓋,踢中樽蓋而不讓水樽倒下就算挑戰成功。當踢開樽蓋後,水樽的搖擺程度越小,挑戰越成功。 

今次樽蓋挑戰除了吸引網民參加,亦有不少武打巨星參加,曾參演《狂野時速》系列的荷里活巨星傑森史塔森(Jason Statham)都有份玩,而他的挑戰影片更是目前最熱門的影片,影片瀏覽量已超過一千七百萬。

亞洲武打代表甄子丹亦有挑戰,而且為玩法增加難度,嘗試蒙眼踢開瓶蓋。

MC Jin學甄子丹蒙眼挑戰,更找了囝囝Chance幫手用頭頂水樽,不過就挑戰失敗,故意扮失手博大家一笑。

各地藝人都有挑戰,王陽明、炎亞綸、李治廷、李施嬅、狄以達、謝霆鋒、Donald等齊齊大展身手。

其實發起呢個挑戰,除了考驗大家身手,其實仲想傳達不要使用塑膠樽、停止使用即棄膠樽的訊息。所以只要你有減少使用膠樽,都算有份踢走樽蓋~

來源:IG@jasonstathamSelena LeeMC JinSunny Wang 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓