iPhone XI被中國搶先「發布」同正版似到十足 直認係虔誠的模仿

文: Toby Mok
2019.07.08

中國不時都會「參考」外國著名品牌的產品再加以改良以變成自家產品。而最近就有聲稱為「中國香港」的手機品牌預先推出疑似2019年新「iPhone」,外表與蘋果即將推出的新iPhone 概念圖有9成相似,而品牌更直認自己是因為崇拜Apple所推出的iPhone而認真模仿。

2019年新iPhone率先被為可手機「發表」。為可手機所推出的VK XI Max外觀與今年即將推出的iPhone概念圖有9成相似,同樣配備3鏡頭同正方形邊框。

為可官網表示VK XI Max將會支援5G,而且預計年底發售,價錢為人民幣¥6999。

而為可的官方網站亦誠實承認自己推崇蘋果,所以先對蘋果的產品進行模仿,並且認為為可的「蘋果手機」做到十分細緻,希望竭盡所能,有所突破。

除此之外,為可亦曾經推出VK 7Plus 及6s Plus 系列,外型同iPhone 7 plus iPhone 6s plus 亦十分相似,按下圖睇VK 7Plus 及6s Plus 款式。

而為可亦聲稱自己為中國香港手機品牌,但網站所用的文字為簡體中文,未知實際品牌所屬地

資料及圖片來源:為可手機

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓