【白色強人】馬國明正式甩拖被指與絕世好女友好登對 唐詩詠主動:約我啦咁!

文: Ling Kwok
2019.07.08

自4月初發生「安心偷食」事件,一直都似未有平息,因為大家一直關心馬國明與黃心穎撲朔迷離的關係。早前馬國明出席活動,透露與黃心穎是「朋友」,兩人疑似正式分手。雖然馬國明作為前度,多次叫大家高抬貴手,放過黃心穎,不過事情總算告一段落。

馬明回復單身,網民叫他放眼將來,而且更指最佳人選已在身邊,就是有「絕世好女友」之稱的唐詩詠。

當最佳男友遇上絕世好女友,就是絕配。加上兩人在《白色強人》充飾演夫妻,大家更希望現實亦可以佳偶天成,實現心中所想,走在一起。

馬國明與唐詩詠早前出席活動,被問到大家都覺得他們好登對,有否考慮對方時,唐詩詠即對馬國明笑說:「約我啦咁!」

馬國明則大讚對方是好女仔,不過就話想不通差些甚麼,何以認識多年也不發展。

圖:《白色強人》影片截圖、IG@唐詩詠

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓