前度April崩潰留言「被偷走的五年」 張致恒舊愛莊端兒爆對方也是第三者

文: Ling Kwok
2019.07.26

34歲藝人張致恆(Steven)昨日宣布閃婚兼做爸爸,豈料爆出了羅生門。因為Steven的另一半竟不是拍拖5年的演員梁皓兒(April),而是圈外人雯雯。更令人震驚的是,這些事April全不知情。

張致恆上載一張一家福搞百日宴的合照,並說:「以往自己年少輕狂,但好感激未婚妻雯雯事事包容,更為我添了一個非常健康可愛嘅寶寶,踏入人生另一階段,今後我會更努力工作,賺多D錢,盡力比最好嘅教育小朋友!」公布女方是粉絲雯雯,可是後來梁皓兒(April)就在Steven的IG留言,表示:「我呢?你會唔會覺得你有嘢要同我講?你想逃避到幾時,一個電話都唔面對?你所有衫褲鞋襪同所有嘢都仲係我度,你嗰啲愛我嘅message呢?先幾日仲有喎?你仲爭我好多錢,right?你唔打俾我嘅話,醫院見。」甚為激動。

April後來在IG再上載疑似Steven背影的照片,說:「May i know what’s going on?!!!!點解忽然世界末日?!!!!!!!!! #我怕過唔到今晚 #被偷走的那五年」。就「被偷走的那五年」這個hashtag,就引起大眾疑團。

因為5年前,Steven當時剛與模特兒莊端兒拍拖,可惜2016年因Steven出軌,與台妹Doris偷食而分手。可是April指自己與Steven拍拖5年,分分鐘April是第三者,或是莊端兒才是第三者。

莊端兒得知後,也表示驚訝,覺得好難受,坦言:「被偷走的那五年我希望不是真的」而Steven上載百日宴照後,除了April留言對質外,亦有自稱是受害者的網民表示Steven還有第四、第五者。

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓