林芊妤仔仔「翟伯伯」老積樣肥嘟嘟大受歡迎 網民讚厭世樣可愛:好似紀曉嵐

文: Ling Kwok
2019.08.05

林芊妤(Coffee)去年與圈外男友結婚後,並誕下囝囝,取名為「翟伯伯」。B仔出世之後,愈來愈受網民歡迎,因為他有一副既老積又厭世,以及米芝蓮、肥嘟嘟的身材,得到網民留意,紅到開埋個人IG。

林芊妤誕下囝囝,取名為「翟伯伯」。點解人仔細細就叫伯伯?全因為baby chak有一副十分老積的臉孔,得到不少網民留意。

除了老積,他有時還會表現得好厭世,為Coffee還有網民帶來不少歡樂。

外型搞笑都不特止,身型更肥嘟嘟!Coffee見到囝囝如此大受歡迎,都為他開了個人IG。 

有網民見到Baby Chak的得意樣,笑言佢個樣好似紀曉嵐,實在令人哭笑不得呢!

圖:翟伯伯ig

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓