【早霸王】暫停常規節目代聽眾發問 森美:暴力係咪可以解決香港問題?

文: Ling Kwok
2019.08.12

自6月起,因「逃犯條例」引發的警民衝突,到昨日已變得更加激烈,過程中已造成多人受傷,事件再次引起社會高度關注。一向以輕鬆為主的節目《早霸王》,今日也暫停一天,改由聽眾發問問題,由森美代他們發聲。

今早《早霸王》在Facebook發文:「香港變成咁,相信廣大香港市民,都有唔少問題想問政府,想問警方,歡迎喺下面留言,我哋會喺大氣電波發問同討論。」而節目主持森美剛休假回到香港,除了取消常規節目,更宣布今日903推出特備節目《還我們公義 903個個為什麼?》。節目中,森美表示身邊不少在異地的朋友都問他:「香港發生咩事?」而森美問警方:「暴力對待示威者能否解決香港社會問題?」他又在Facebook抽出問題包括:「點解唔畀人救人?」等。

圖:ig@森美、早霸王facebook

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓