【開心速遞】《愛回家》編劇緊貼社會時事 貼地對白參考「唔好搞我後面」

2019.08.15

TVB處境劇《愛•回家之開心速遞》向來受觀眾歡迎,劇組亦十分貼地,經常緊貼社會時事並將其加入到劇本創作中。適逢農曆7月14鬼節,《開心速遞》昨晚亦應節講鬼故。其中講到一個關於刻薄老闆娘的故事時,對白更參考了之前在網上流行的句子「唔好搞我後面」。

一眾接龍集團員工在初戀冰室講鬼故,第一個故事是關於70年代香港一個刻薄老闆娘(陳偉琪 飾)。

當老闆娘呵斥完一班員工後,她獨自坐在辦公室內。

忽然,背後的紙張被風吹動,令她大叫一句「邊個搞我後面」。兩名女員工聞聲而至,員工A(呂慧儀 飾)就表示「老闆娘,冇人搞你後面」,而員工B(湯盈盈 飾)就問:「係咪做得陰質事多,疑神疑鬼咋」。

老闆娘感到生氣,就指兩人狗嘴長不出象牙。

後來一眾女員工在廁所扮鬼嚇老闆娘,被老闆娘識穿。但繼女員工之後,又有一位紅鞋女子敲門,令老闆娘憂心忡忡,拿出鏡子想一窺門外人。

原來這位紅鞋女子只是知客,最恐怖的反而是廁所沒有廁紙。

來源:《愛•回家之開心速遞》

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓