【Instagram】超簡單IG字體教學!4大方法整出可愛字型/圖案/顏文字

2021.06.25

不少人都用心經營Instagram,除了著重IG Story排版外,仲可以在個人介紹頁面花心思,為自己的介紹加上特別字型和圖案!今次就為大家介紹3個簡單方法,可以整出可愛的字型、圖案和顏文字,想學的朋友記得留意啦!

1.Fonts For Instagram

Fonts For Instagram是個免費網站,可以整出特別IG字體。只要輸入想要轉換字句,就會自動生成可轉換的特別字型,複製想要的字型即可以使用,非常簡單方便。

Fonts For Instagram>>按此<<

 

2.Cool Fancy Text Generator

另一個免費生成字體的網頁!只要在輸入欄打出想要的字句,就會自動轉換成不同字型,再按下「Go copy this style」複製好字句即可!

Cool Fancy Text Generator>>按此<<

 

3.Flick - Emoticon Keyboard

想在個人介紹中,輸入表情符號及圖案增加可愛感的話,可以使用Flick,只要安裝好App後,「Flick鍵盤」就會出現在「鍵盤語言列表」,當中包含不少圖案、顏文字和繪文未,只要在平常輸入時使用即可。

iOS用戶:>>按此<<

Andriod用戶:>>按此<<

 

 4. Meta Tags— Font Generator

同樣是免費的線上字體網站 Meta Tags Font Generator一樣要在輸入欄打出想要的字就會轉換成約50種英文。但網站最特別之處在於,可以預覽個人簡介,啱晒三心兩意換字型的朋友用!

Meta Tags Font Generator>>按此<<

 

 Instagram早前亦推出了20款新中文和英文字體,想IG Story有新設計就可以留意啦!

【Instagram教學】限時動態IG字體更新 新增20種中英文字 IG Story排版新玩法

 

【Instagram教學】IG限時動態推新功能 中文新IG字體/標籤小店Sticker簡單教學

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓