湯洛雯曾越減越肥被指由靚湯變肥湯 下苦功瘦身減10磅肥肉重回索爆狀態

2019.11.17

「靚湯」湯洛雯早前頂替黃心穎出演《法證先鋒IV》,當時更被監製要求在開拍前減肥10磅。不過卻越減越肥,穿上婚紗拍戲時更顯得身形較肥。之後她出席今屆香港小姐決賽時,就被指「幸福肥」。

今年5月,湯洛雯證實頂替黃心穎,出演《法證先鋒IV》。而劇集監製梅小青更要求靚湯在開拍前減肥10磅。

或許因為要短時間內完成重拍工作,令靚湯壓力頗大,未能成功減磅之餘更越減越肥。早前她拍攝《法證先鋒IV》的婚紗戲時,就被指身形較肥。

今年9月,她出席香港小姐決賽,短裙打扮相當搶鏡。不過當時就有網民覺得她身形仍較脹,指她有「幸福肥」。

不過,日前靚湯出席活動時明顯較之前消瘦不少。她直言自己有下苦功管理身材,包括做運動及節食,維持了約兩個半月。目前瘦了10磅的靚湯,表示希望自己能夠再瘦少少,想身體變得健康及不希望體重反彈。

圖:IG@湯洛雯、TVB

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓