吳若希直認與HANA菊梓喬冇兩句 回應話中有話兩人不和升級

文: Ling Kwok
2019.12.12

吳若希向來都被指同公司同事HANA菊梓喬不和,就算一同出席公開場合,都有種面左左的感覺。近期有消息表示吳若希力捧同門師妹譚嘉儀奪獎,為求阻止HANA菊梓喬再下一城得到最受歡迎女歌手獎。

消息一出,HANA菊梓喬在社交平台發表文章,表示:「做個簡單的人,每天感恩,這樣就足夠了。人生太短,只想好好過日子,明白世界複雜,也知道世間上很多事情不是自己能夠選擇。」似乎若有所指。

事後吳若希坦認與HANA菊梓喬沒有默契,她說:「我同佢私底下都有兩句,不過係喺後台被迫企傾咗個兩句囉。佢仲係少女,而我又成為人妻,而我講嗰啲湊女話題佢又唔係好啱。」

又直言少有向對方提及私人事:「我通常同人工作要講火花、默契,我名她的確無默契。我鍾意好似打乒乓球咁,一來一回,但佢不是我嗰類,佢喺鏡頭前好柔弱。」對於HANA菊梓喬會否再得獎,吳若希語帶雙關地說:「點會攞不到,我拍馬都追不上,我出的歌都無乜宣傳。我好滿意今年嘅成績,不過Hit Rate唔夠人哋高,唔夠佢受歡迎。我梗係認輸,我係對呢個世界認輸,我對住個女已經贏成世運氣,佢係呢個世界送畀我最大嘅禮物。」似乎話中有話,令人覺得不和傳聞是真。

圖:IG@HANA菊梓喬、吳若希

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓