林盛斌回顧初入行人工半年內6千變七萬 公開成功致富之道鼓勵在職人士

文: Ling Kwok
2019.12.20

林盛斌今年已經40歲,踏入人生另一個階段的他,事業有成也是圈中的隱形富豪,早前遷入九龍塘3層豪宅,C君拜訪後都覺得好震撼。Bob早前分享成功致富之道,希望可以鼓勵在職年青人。

雖然阿Bob身兼多職,又做主持、司儀、演員及老闆,但能夠捱到今天實在不易。他坦言入行時捱過不少苦,由新城電台營業部推銷員做起,他寫道:「我人生第一份工,就係喺電台做Sales當年我嘅銷售成績,今日回想返,算唔錯,由起初底薪六七千蚊,只係短短半年時間,到我離職嘅時候差唔多出緊六七萬一個月,以一個啱啱大學畢業出嚟做嘢嘅死靚仔嚟講,直頭係好似人生大贏家咁!」

 

 

 

對於成功之道,他有另一番見解:「點解我可以做到?因為我好明白一個道理:我唔係打緊一份工,我係經營緊我嘅生意,如果你只係當一份工,你得到嘅只係人工。如果你當係自己生意,你得到嘅就係利潤同回報。」

 

 

Bob又認為工作態度決定一切:「當你好重視你盤生意,覺得間公司你都有份嘅時候,你嘅目標、你嘅心態、你嘅想法、你嘅行為,同『只係當自己打份工』會有好大嘅分別。而呢個分別,經過一段日子,就會帶嚟好唔同嘅結果。」所以他希望以自己經歷鼓勵一眾打工仔,只要有心都可以踏上成功之路。


圖:IG@林盛斌

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓