李佳芯聞陳豪從武漢工作回港即擰歪面 多名藝人內地工作做足預防措施

文: Ling Kwok
2020.01.07

湖北省武漢市自去年12月爆發不明原因病毒性肺炎,引發各界高度關注,也令人回想起2003年SARS爆發。香港近日收到多個由武漢返港後懷疑患上肺炎的個案,除此之外,原來有不少本地藝人都在武漢返港。

藝人少不免要出境工作,陳豪自言日前從爆發疫情的武漢工作回港,再直接出席TVB的直播節目《慈善星輝仁濟夜》。陳豪說自己正在「自我隔離」,拍檔李佳芯得知此事後,即搞笑說:「如果佢有頭暈 ,我就幫佢頂一頂啦。」其後陳豪在後方經過,Ali即扮驚擰歪面,再幽一默:「唔好搞我啦,今天我做慈善!」後來陳豪再解釋自己在武漢工作沒有到處去,其他時間都留在酒店房間隔離自己,就算出席活動有握手環節,都有盡量避免。回到家中都有先消毒清潔,才擁抱小朋友。

除此之外,張兆輝日前都有到武漢工作,但他表示自己做足安全措施,現時身體情況亦無不妥。同時亦有不少藝人在內地工作,如洪卓立正在上海偏遠地區工作,他同樣表示會做足預防措施。

圖:IG@李佳芯、陳豪、張兆輝、洪卓立

 

緊貼最新疫情消息

最新疫情消息

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓