【新冠肺炎】印度雜貨超市拒絕坐地起價!全港分店免費派口罩給港人

文: Eunice Lam
2020.01.25

現時新型冠狀病毒肺炎肆虐,全城搶購防疫用品,口罩供不應求,不少藥房都趁機坐地起價。有見及此,主要售賣印度雜貨的「StarMart HongKong 星光市場」在其官方Facebook宣佈為大家免費提供口罩!「StarMart HongKong 星光市場」在香港設立5間分店,尖沙咀分店已經開始免費派口罩,其他分店由1月28日起開始提供免費口罩,有需要的朋友留意啦!

「StarMart HongKong 星光市場」在官方Facebook宣佈免費提供口罩給香港人,有需要人士可前往各分店索取,尖沙咀分店由即日起開始免費派口罩,而1月28日 (星期二) 起將會在全線分店提供免費口罩,包括紅磡、尖沙咀、香港仔、愉景灣分店。

各分店地址及營業時間如下:

電話查詢:2366 6534

資料及相片來源:StarMart HongKong

緊貼最新疫情消息

最新疫情消息

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓