【新冠肺炎】急症室醫生直擊前線實況 唔想浪費保護衣 8個鐘唔敢飲水去廁所

文: Cay Cheung
2020.01.29

武漢肺炎確診及疑似的個案急增,大大加重了本港公營醫療系統的負擔,一直有市民表示擔心本地醫療資源未必足夠應付大規模的社區爆發,要求政府封關。有急症室醫生發文分享前線醫護人員的實況,指現時已比SARS更嚴峻。

在公私營急症室工作超過16年的「問問Dr Friend - 長頸鹿醫生」,凌晨發文分享前線醫護人員的實況,講述近日工作的感受,穿著保護衣8個鐘在人工密室工作,絕少飲水去廁所,因為除衫再著過,會用多一套寶貴嘅保護衣。

長頸鹿醫生指出雖然目前死亡率唔及SARS,但比SARS更高嘅傳染性,現時情況已比SARS更嚴峻。日前港大袁國勇教授提到已研發疫苗,但長頸鹿醫生擔心救唔到近火。

「正常程序 通常由研究到生產藥物大約要5年,但係喺呢啲 重大事件上 ,世衞通常會批准提早生產, 繞過一啲批核程序。而家希望一年內搞掂。」

之前亦講起對於申報機制失信心,因為曾經在一更睇二、三十個病人,當中至少有4個病人在分流時,沒有如實交代自己曾經去過大陸。不少網民看到前線醫生疲於奔命為了救人,紛紛留言支持。

根據衞生署最新公布的數字,截至今日(29日)中午十二時,共接收56名(31男25女、年齡由13月至88歲)符合「嚴重新型傳染性病原體呼吸系統病」呈報準則的病人。

來源:問問Dr Friend - 長頸鹿醫生

緊貼最新疫情消息

最新疫情消息

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓