網店代購口罩派貨前全批口罩遭淋紅油 店主:口罩我好辛苦搵比香港人

文: Cay Cheung
2020.02.03

今時今日香港「一罩難求」,除了各大連鎖店努力找口罩供應,亦有不少小店代購口罩。不過就算搵到口罩有貨,要成功送返香港再寄到大家的手上都不是一件容易事。今日就有一間小店表示遇到意外,全批口罩在派貨前慘遭淋紅油。

早前有住韓國港人打算將大量口罩運送返香港,但在貨倉發現有人想偷口罩。網店Glamx表示在韓國代購口罩都要特別小心,一直發文交代物流情況,當中雖然遇到韓國人抽起貨,但總算安全送到香港。

店主指在口罩抵港後即找了親朋好友一齊幫手包裝,希望盡快可以寄出。原來只打算郵寄口罩,但擔心會唔見或者被偷貨,今日特別安排了一個地點讓客人去取貨。 

不過在等候大家取口罩的時候,店主發文指全店被淋紅油,一同幫手的朋友親人們都全身係紅油,店主直言「口罩我好辛苦搵比香港人、成批貨好辛苦、好大壓力」。

不少網友都留言安慰店主,幸好所有口罩有膠袋包住。亦有網友嘗試分析被淋紅油的原因。

來源:Glamx

緊貼最新疫情消息

最新疫情消息

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓