Home Office都可做運動減肥 7大簡易修身動作屋企都做到!

文: Toby Mok
2020.02.09

武漢肺炎在香港及世界各地持續爆發,香港多個政府部門及公司都實行在家工作,(Home Office)以減少外出並受到病毒感染的機會。怕Home Office太耐冇得出街,少了運動的機會?其實屋企亦可以做到運動,令身體郁動一吓之餘亦有助提升免疫力,令身體更健康,好處多多。即睇7大在家可以做到的簡易運動教學!

利用舊報紙做踏步運動 

屋企有儲存舊報紙的朋友可以利用報紙製成梯級做踏步運動,沒有舊報紙亦可用矮櫈代替。

利用水樽作肌肉鍛練運動

其實利用家中的水樽都可以代替啞鈴做一些簡易的舉重訓練,除了可以強化肌肉外,亦有修手臂的效果。

 

利用櫈訓練腳部

另外,亦可利用家中的椅子做一些簡易的腳部運動,以下為三款以櫈為輔助的運動訓練,動作有助修小腿。

動作一

 

動作二

 

動作三

 

利用床訓練上身肌肉

除此之外,大家亦可以在床上做一些簡單運動,按下圖睇運動方法。

動作一

動作二
 

圖片及資料來源:康文署


 

即睇更多健康資訊

更多健康資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓