【新冠肺炎】森美外出抗疫有法!無私分享避免接觸升降機按鈕神器製作方法

文: Ling Kwok
2020.02.05

武漢肺炎疫情肆虐,市民外出都需要戴口罩及消毒洗手液,但有些時候,如外出及回家需要乘搭升降機,都無可避免地要用手接觸升降機按鈕,於是藝人森美在Facebook分享如何避免,希望網民用得著。

藝人森美在Facebook分享避免用手接觸升降機按鈕的方法。原來他就靠一支沒有用的原子筆,說:「谷友提供,撳lift神器,唔用嘅原子筆掹走個心,用嘅時候掹走個蓋,撳完lift插返個筆蓋,真係愛因斯坦嘅智慧,係屋企即刻做三個,勁!」

網民見到森美的分享,紛紛留言表示其資訊很有用,大讚這個方法很好。與此同時亦有網民在留言中分享自己個人避免接觸升降機按鈕及門把等方法,例如用唇膏殻、即棄筷子、打火機等,如果想參考他們的方法,可以看看森美的分享。 

圖:森美ig

 

緊貼最新疫情消息

最新疫情消息

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓