【新冠肺炎】膠樽裝消毒酒精或出毒氣!專家教你揀出安全塑膠容器

文: Toby Mok
2020.02.17

近日武漢肺炎疫情於香港持續擴散,市面上的清毒用品及口罩供不應求,好多市民都紛紛自製消毒酒精搓手液或口罩,以備不時之需。不過原來DIY酒精搓手液亦有不少注意事項,用錯塑膠容器裝消毒酒精搓手液或有機會釋出有毒物質!即睇邊款塑膠適合裝消毒酒精。

首先要在瓶底尋找三角形回收標誌,標誌內有不同號碼,代表不同種類的塑膠,塑膠普遍分為1至7號,而不同種類的塑膠有不同特性,並不是每種都適用於盛載消毒酒精。

1號塑膠為最普遍的塑膠,大部分水樽亦為1號塑膠所製造,按下圖睇塑膠特性。

2號塑膠是高密度聚乙烯(HDPE),按下圖睇是否適合用作消毒酒精容器。

 

3號塑膠是聚氯乙烯PVC,按下圖睇聚氯乙烯危險性。

4號塑膠聚乙烯LDPE,按下圖睇聚乙烯是否適合用作消毒酒精容器。

5號塑膠聚丙烯。

6號塑膠為聚苯乙烯,其中發泡聚苯乙烯即是發泡膠。

7號塑膠是有不同種類的塑膠,賽先生不建議用作消毒酒精容器。

最後賽先生亦表示,如果家中沒有2號及5號塑膠,亦可以選擇相對較安全的1號及4號塑膠作後備方案。

資料及圖片來源:Mr.Sci Science Factory賽先生科學工廠

緊貼最新疫情消息

最新疫情消息

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓