Apple官方推iPhone/AirPods正確清潔方法 2款消毒用品啱用!7大秘訣唔怕整壞機

2020.03.11

自武漢肺炎爆發,大家都注重個人用品清潔,以防將病毒帶入屋。最近蘋果Apple官網就推出了產品清潔指南,正確列明iPhone、iPhone Case、MacBook、iPod、iPad、AirPods等各樣產品和配件的消潔方法,即刻睇睇點樣消毒最啱啦!

Apple官網早前推出產品清潔指南,指出所有Apple產品可以使用70% 酒精濕紙巾或高樂氏Clorox消毒濕巾來輕輕擦拭表面,例如:顯示器、鍵盤或其他外部表面,但切勿使用漂白水,亦避免將Apple產品浸入任何清潔劑中。

 

另外亦提出7大清潔秘訣提醒各位用家,跟足就不用擔心做錯步驟整壞機,即刻睇睇:

另外Apple官網亦針對個別產品列明清潔步驟,以iPhone為例,亦有各個型號的消潔方法,部分iPhone型號更可使用肥皂消潔,即刻睇睇:

另外Apple官網亦有列出清潔AirPods、AirPods Pro、充電盒及耳塞的方法:

Apple亦有列明其他產品的清潔方法,有興趣了解的話可以留意官網的詳情>>按此<<

來源:Apple

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓