星夢一姐菊梓喬受疫情打擊零收入 自爆冇錢交5位數稅款要申請暫緩繳稅

文: Ling Kwok
2020.03.24

新冠肺炎疫情肆虐之下,有不少藝人的收入大減,就好似身為星夢一姐的HANA菊梓喬,不少歌唱工作叫停,如今近乎變零收入,現在惟有要慳啲使,實在令人頭痛,就連稅都交唔到。

近期是稅季,HANA菊梓喬自爆冇錢繳交5位數稅款,坦言見到稅單都呆了,唔知可以去邊度借。就算被外界指為「星夢一姐」,HANA菊梓喬坦言收入一直不穩定,自嘲處於貧窮線之下。因為她沒有留錢交稅,所以為此而頭痛,自爆去信稅務局申請暫緩繳稅,自言已經盡做。

另外,因為收入大減,所以HANA菊梓喬財政上更百上加斤,她每個月要供車租樓,工作時化妝、整頭、租車都需要錢,HANA大呻租屋好貴,就算疫情下業主一千蚊都唔減,可能之後又要搬,搵過平啲嘅地方。 

圖: HANA菊梓喬IG

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓