市面上大多即食麵經油炸脂肪含量高! 營養師推薦10大低脂即食麵排行榜

文: LorLor Lee
2020.03.27

最近因新冠肺炎疫情,市民都會選擇多留在家中,盡量減少外出用餐,有時侯為了醫肚都會選擇煮法方便的即食麵,但市面上大多數即食麵都是經油炸,高脂肪含量,吃多了容易致肥。而最近有營養師推介10款低脂即食麵,即刻睇睇啦~

最近大家受新冠肺炎疫情影響,市民盡量會減少外出用餐,留在家中煮食或叫外賣,有時為了方便醫肚更會選擇即食麵,而最近Nutri-Pro健營物理治療及營養中心營養師曾美慧Amy分享了10款低脂即食麵排行榜,讓大家就算食即食麵醫肚都會有較低脂的選擇,減低致肥的機會。

即刻睇睇營養師Amy推介有邊10款低脂即食麵排名:

Nutri-Pro健營物理治療及營養中心營養師曾美慧Amy指出市面上大多數即食麵都是經過油炸,一個油炸麵餅的脂肪含量可高達20克,相等於4茶匙油! 根據食物安全中心,每100克固體食物含不多於3克脂肪才可稱為低脂。而今次營養師所揀選的即食麵,每100克食物都係低過5克脂肪,少過1茶匙油。

非油炸麵餅雖然是低脂,但跟一般即食麵同樣高鈉。成年人每日的鈉攝取上限為2000毫克,相等於1茶匙鹽。而即食麵連調味粉的鈉含量由1千至4千毫克不等,食一包已超出一日上限。長期攝取過多鈉質會增加高血壓的風險,亦容易令人水腫。所以營養師Amy建議即使是低脂即食麵,都不應該經常食用,在煮的時候亦最好只落半包調味粉,仲要減少飲用湯底。當進食完即食麵要多飲水,幫助去除體內多餘鈉質。

資料來源:FB@健營生活.關心你的營養師健營物理治療及營養中心

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓