【iPad Pro 2020】全新iPad Pro開箱評測搶先睇!8大重點/全新超廣角鏡/價錢

文: Toby Mok
2020.03.26

蘋果Apple早前發表了全新iPad Pro2020及Macbook Air,iPad Pro更率先在3月25日開賣。新iPad Pro的價錢$7999起,而iPad Pro 2020亦有多個新功能及賣點,當中最特別的當然是加入了全新的magic Keyboard精妙鍵盤,令操作更方便。今次就等小編搶先為大家進行新品開箱,睇睇新版iPad Pro 2020有咩賣點!

顏色

新款iPad Pro就同上一代一樣,有太空灰同銀色可以選擇。

顯示器 

iPad Pro 2020有12.9 吋同11吋可以選擇,螢幕採用Liquid Retina顯示器,令色彩更鮮明,用作煲劇一流!

重量尺寸

新iPad pro重量比上一代重少少,大約為1.4磅。而呎寸方面就與A4紙還要細,尚算方便攜帶。

加入全新超廣角鏡頭

新iPad Pro的其中一個賣點是新增了一個1000萬像素的超廣角鏡頭,等大家可以用更廣闊的角度影靚相。而主鏡頭則是一個1200萬像素廣角鏡,可以拍攝達60 fp 的4K片,按下圖睇實測圖片。

支援全新精妙鍵盤

iPad Pro 2020另一個賣點就是新增了精妙鍵盤。鍵盤加入最新觸控板設計,令用戶可以iPadOS中的游標使用,帶來更自然的打字體驗。除此之外,鍵盤更可以自由調較鍵盤的角度,範圍可達90度至130 度。鍵盤亦配備獨立的硬鍵帽同剪刀式結構,官方表示可以做到無聲的打字效果。可惜今次暫時宗能實測精妙鍵盤,大家可以將iPad update 到iPad OS13.4,試用第二代trackpad,先體驗一下,按下圖睇 trackpad詳情。

新增LiDAR AR感測器

新iPad的另一個賣點就是加了全新的LiDAR AR感測器。感測器可以在室內及戶外準確地量度物件的距離,最遠可達5米,而且可探測至光子層面,並以納秒速度運行,可以掌握更加清晰詳盡環景,令AR 體驗更準確。

容量

而容量方面,新款iPad Pro取消了64GB,改以提供128GB、256GB、512GB 同1TB可以選擇。

電池

官方表示如果以Wi-Fi 瀏覽網或觀看影片,電池使用量長達10小時,而透過流動數據網絡瀏覽網站,電池使用量可以長達9小時。

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【社群送禮】麒麟一番搾啤酒及禮品套裝!↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓